luni, 7 martie 2011

Povestea unui cantec


“Muzica este pentru suflet, ceea ce gimnastica este pentru corp”, Platon (427-347 a. De C).
            Muzica reprezinta limbajul Universal pe care sufletul il intelege indiferent de versuri, are puterea de a vindeca rani, de a ne inveseli, de a ne elibera de tensiuni, tot ea poate fi “masajul” pentru o zi obositoare. Atunci cand o ascultam intram intr-o lume total diferita, unde nu exista frontiere si limite, unde suntem doar noi, gandurile noastre si muzica......Cu totii am simtit asta,  cu totii ne regasim in versuri si cred ca cu totii avem o melodie preferata.
Nu am ales un cantec, am ales un gen de muzica, o muzica divina care iti inalta sufletul intr-o alta dimensiune, unde se proiecteaza sublimul, rafinamentul sau tragicul existentei noastre. Am sperat ca prin aceasta muzica sa ajutam cativa copii din mediul rural. Sunt doar 13 copii carora li s-a acordat o a doua sansa la educatie si au reusit sa recupereze studiile si sa-si identifice aptitudinile. Unul dintre talentele lor este pictura. Copiii au pictat icoane pe sticlă, pe lemn, icoane care în prezent se află la o expoziţie în Elveţia.
Da, am ales sa-i vindecam prin melodii, sa le dam incredere ca pot deveni ce isi doresc, sa le aratam ca viata merge inainte chiar daca totul pare ca s-a oprit in loc, sa-i incurajam sa faca lucruri bune pentru ei si pentru familiile lor.
Am ales cantecul, am ales cateva suflete curate si am scris din condei usor, usor, povestea.
Suntem abia la inceput si dorim sa realizam o poveste frumoasa cu ajutorul cantecului si al vostru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invitam sa oferiti parerea dumneavostra aici.